Som besökare på Modette samtycker du till användandet av s.k. cookies och adblockeridentifiering för att förbättra din upplevelse hos oss. Jag förstår, ta bort denna ruta!

Mest läst

Net-a-porter lanserar tidning

Natalia Vodianova på omslaget av nya The Edit.
1 av 1

Natalia Vodianova på omslaget av nya The Edit.

Dela på Pinterest
Nu släpper den exklusiva webbshopen Net-a-porter en digital och en fysisk tidning.

Net-a-porter, ägd av Compagnie Financiere Richemont SA, går idag ut med sitt tryckta och digitala tidningsprojekt som ska vara riktat mot kvinnor fokuserade på lyxigt mode. Tidningen kommer släppas i flera språk över hela världen.

Net-a-porter kommer släppa en gratis, veckobaserad tidning på nätet vid namn The Edit, vilken kommer finnas tillgänglig på sajten från och med idag. Tidningen kommer släppas i 52 upplagor om året, och kommer vara en systertidning till den tryckta tidningen som släpps först i höst, vilken kommer komma ut i sex upplagor om året. Chefredaktör för tidningen är Lucy Yeomans, tidigare redaktör för Harper's Bazaar.