Beyoncé må bada i pengar – men hon är ändå ett fan av svenska Hennes & Mauritz och deras prisvärda kläder, säger hon själv.
1 av 8
Beyoncé må bada i pengar – men hon är ändå ett fan av svenska Hennes & Mauritz och deras prisvärda kläder, säger hon själv. - Foto: Crystal Pictures / Crystal Pictures
Beyoncé plåtades på Bahamas tidigare i år.
2 av 8
Beyoncé plåtades på Bahamas tidigare i år. - Foto: Crystal Pictures / Crystal Pictures
Beyoncé i kampanjen för H&M.
3 av 8
Beyoncé i kampanjen för H&M. - Foto: Stella Pictures. Bilden är ett montage.
Här uppträder Beyoncé på Kombank Arena i Belgrad.
4 av 8
Här uppträder Beyoncé på Kombank Arena i Belgrad. - Foto: Yosra El-Essawy
Beyoncés världsturné Mrs Carter Show har premiär den 15 april. Turnén är redan slutsåld.
5 av 8
Beyoncés världsturné Mrs Carter Show har premiär den 15 april. Turnén är redan slutsåld. - Foto: Crystal Pictures / Crystal Pictures
Sångerskan är minst sagt högaktuell i sommar.
6 av 8
Sångerskan är minst sagt högaktuell i sommar. - Foto: Crystal Pictures / Crystal Pictures
Kläderna kommer att finnas i butik från och med maj.
7 av 8
Kläderna kommer att finnas i butik från och med maj. - Foto: Crystal Pictures / Crystal Pictures
I kampanjen för H&M har märket velat visa att kvinnor kan vara både starka, sårbara, sensuella, roliga och flörtiga.
8 av 8
I kampanjen för H&M har märket velat visa att kvinnor kan vara både starka, sårbara, sensuella, roliga och flörtiga. - Foto: Crystal Pictures / Crystal Pictures

Världspremiär: Här är Beyoncés stekheta reklamfilm för H&M

Work it Bey! Se Beyoncé i H&M:s splitternya kampanjvideo och lyssna på stjärnans nya låt.


H&M = stjärnstatus

De senaste åren har budgetkedjan H&M samarbetat med några av världens mest välkända profiler och stora designers. 

Förra veckan avslöjade den svenska klädkedjan H&M att man till sommaren samarbetat med världsstjärnan Beyoncé Knowles. Redan har flera färgstarka bilder från kampanjen publicerats men nu släpps även en reklamfilm med den 31-åriga stjärnan. 

I filmen premiärspelas även hennes nya låt "Standing On The Sun". Beyoncé har inte bara tagit på sig uppdraget att agera ansiktet utåt för sommarens nyckelplagg och badkläder - hon har även haft ett finger med i spelet när det kommer till designen. 

– Jag har alltid gillat Hennes & Mauritz satsning på roligt och prisvärt mode. Jag älskar vårat samarbeteskoncept som handlade om att utforska kvinnans olika känslor med hjälp av de fyra elementen – eld, vatten, jord och vind, sa Beyoncé tidigare om samarbetet. 

Se videon av svenska Jonas Åkerlund här:


/
/
/
/
/
/
/
De senaste nyheterna direkt i din inkorg!