Gina Tricot blir huvudsponsor för Fresh Fish

Se fler bilder från förra årets Fresh Fish i bildspelet.
1 av 6
Se fler bilder från förra årets Fresh Fish i bildspelet. - Foto: Angelique Johner
2 av 6
- Foto: Angelique Johner
3 av 6
- Foto: Angelique Johner
4 av 6
- Foto: Angelique Johner
5 av 6
- Foto: Angelique Johner
6 av 6
- Foto: Angelique Johner
Dela på Pinterest
Fresh Fish är Sveriges största modemässa och tävling för lovande designers. Nu går Gina Tricot in som huvudsponsor.

För sjunde året i rad arrangeras Fresh Fish. Under tre dagar kommer ca 40 utställare få chansen att visa upp sina kollektioner inför ca 3000 besökare, inklusive press och näringsliv. Sedan 2011 års mässa tävlar utställarna i två olika kategorier: Årets modedesigner och Årets Accessoar/Smyckesdesigner. Gina Tricot erbjuder vinnaren av Årets modedesigner en betald praktiktjänst på huvudkontoret med möjlighet till en framtida tillsvidaretjänst. 

– Vi är alltid på jakt efter nya talanger och detta är en spännande möjlighet för oss att upptäcka dem i ett tidigt skede. Samt ett bra sätt för oss att marknadsföra Gina Tricot som framtida arbetsplats, säger Anna Appelqvist, design- och inköpschef på Gina Tricot.

2013 års mässa kommer att äga rum 5–7 april på Clarion Hotel Post, som är beläget i centrala Göteborg. Gina Tricots design- och inköpschef Anna Appelqvist kommer att sitta med i årets jury tillsammans med bland annat Roland Hjort och Richard Haines.

Läs mer om Fresh Fish här: wearefreshfish.com 

stats