Syskonen Ingrosso syns i Italiensk tidning – här är varför

Syskonen Ingrosso syns i Italiensk tidning
Syskonen Ingrosso syns i Italiensk tidning - Foto: Youtube, Instagram/@oliveringrosso
Dela på Pinterest
Syskonen Ingrosso ska lansera ett nytt företag med fokus på det Italienska köket. Nu har de uppmärksammats i en Italiensk tidning.

I slutet på sommaren 2023 avslöjades det att syskonen Ingrosso, Oliver, Bianca och Benjamin startat ett företag tillsammans. Enligt sajten Breakit registrerade de bolaget Mi-No Market AB i början av samma år, ett företag som ska jobba inom export, import och försäljning av livsmedel. Till sin hjälp har de den tidigare försäljningschefen för Voi, Carl Lüders Vernersson, som ska hjälpa syskonen tillsätta en vd. 

Men nyligen syntes syskonen på en resa med destinationen: Rom i Italien. På sociala medier har de delat bilder på varandra – och såklart en hel del mat

I en video på Instagram berättade Benjamin om förväntningarna:  

– Jag var där med mina syskon Oliver och Bianca, och vi har under året, eller mer än det, hållit på med någonting som är bland, om inte topp tre saker som jag är mest stolt över i mitt liv. Det är en sak som jag har hållit hemlig för nästan alla jag känner. Nära och kära och alla er, berättade han i videon och fortsatte: 

Men jag kan säga från botten av mitt hjärta att snart kommer det komma en nyhet som jag är sjukt exalterad över att få äntligen avslöja, tillsammans med mina syskon. Jag älskar dem över allt annat och jag älskar det vi ska få göra mest av allt, vid sidan av min musik.

Han avslutar det kryptiska framtidsbeskedet med ett italienskt uttryck, som på svenska översätts till "skapa minnen": 

– Snart kommer det. Jag säger bara så här, crea ricordi. 

Strax därefter avslöjade syskonen på Instagram är företaget bland annat kommer sälja pasta och tomatsås. Och säkerligen mycket mer än så. 

Biancas ord om nya företaget

I början på september berättade Bianca i kryptiska ord om varumärket som syskonen jobbar med, i en video på Youtube. 

– Jag ska släppa ett nytt varumärke, det är jättekul. Ni har sett det lite här och där. Men alltså det känns i magen som det största arvet, alltså när jag ligger där på min dödsbädd så kommer det verkligen vara såhär ”shit att vi kan ge vidare det här till vår familj”, säger Bianca i videon och fortsätter: 

– Det här är verkligen ett hjärtligt passions projekt, som är långsiktigt och som verkligen ska föras vidare i familjen Ingrosso. 

Syskonen Ingrosso syns i Italiensk tidning  

Att syskonen brinner för sitt nya bolag råder det ingen tvekan om. Därför måste det kännas väldigt spännande att det uppmärksammas av andra stora aktörer. Nyligen blev syskonen och Mi-No Market nämligen benämnda i en Italiensk tidning, ingen mindre än TecnoSuper

”Mino – Det nya varumärket från syskonen Ingrosso kretsar kring köket”, lyder artikelns rubrik. 

Texten fortsätter: 

”Mat och köksredskap – Mino kan sammanfattas som det nya varumärket från Bianca, Oliver och Benjamin Ingrosso som hämtar inspiration från det italienska köket. Här är allt vi vet om syskonens gemensamma företag!”

Alla syskonen delade stolt med sig av en bild på artikeln på sina sociala medier. 

Foto: Instagram/@biancaingrosso
stats