Influencern och entreprenören Petra Tungården, 34, fortsätter att leverera! Snart släpper hon nämligen sin fjärde sommarkollektion tillsammans med sitt eget klädvarumärke Adoore. Den här gången slår hon på stort och öppnar dessutom upp en Pop-Up butik i centrala Stockholm.
– Vi är en digital aktör, men märker behov av fysisk närvaro från våra kunder. Därför bjuder vi in våra kunder till vår värld av riviga färger och härliga mönster. När man kliver in hos oss ska man känna att man är på ett tjejhäng i en kompis vardagsrum, säger Petra Tungården, grundare och VD på ADOORE i ett pressmeddelande.
Petra berättar också att butikslokalen ska ha en lättsam atmosfär med en inredning som ska symbolisera den nya sommarkollektionen.
– Den luftiga lokalen är precis det vi letat efter. Vi var verkligen ute efter en intim lokal som känns luftig och rymlig på samma gång, inte den mest självklara ekvationen. Men här känner vi att vi fick det bästa av båda världar och har hittat ett näste att slå oss till ro på under sommarsäsongen, fortsätter Petra Tungården.
Petra Tungården – sommarkollektion med fokus på den kvinnliga silhuetten
Adoores nya sommarkollektion består bland annat av tidigare bästsäljare och nyheter, båda med fokus på kvinnans passform och silhuetter. Petras tanke är också att Pop-Up butiken ska bjuda in till event där bland annat kunderna kommer erbjudas manikyr med sommarkollektionens mönster som motiv.
Pop-up-butiken öppnar upp för kunder den 18 april på Regeringsgatan i Stockholm och kommer vara tillgänglig fram till juli i år.
Klicka här för att se Adoores sommarkollektion!
Läs mer: